Regeltenta

Idag har vi haft regeltenta. Det innebär att vi måste kunna en sjuherrans massa regler i en sjuherrans massa sporter. Vet ni vad som händer i baseboll när bollen träffar en fågel eller något annat djur?
Haha näe fundera på den ni :) Sjukt kul fråga tycker jag!

Annars har jag mestadels suttit i biblioteket vilket inte händer alltför ofta. Jag blir dock bättre och känner att jag har bra koll på läget nu. Det går bra nu, kompis det går bra nu.

Ja just det. Jag har varit ut på Valbo idag och lämnat in mitt CV till BikBok. Jag är ute efter ett extrajobb, så jag håller tummarna för det. Annars rullar allt på som det ska. Imorrn är jag ledig, men hör och häpna. Jag ska åka till skolan imorgonbitti (Mmm, innan 10) och plugga inför tentan på tisdag.

Vill ta upp någon utav sporterna igen. Vilken och vart ska man spela?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0