Farbror Emma 27 år

Igår va det kalajs! Farbror Emma Baglién fyller 27 år i veckan och det firades med party igår på Baggargatan.

Dagen började med skidåkning i Järvsö. Jag glömde såklart mina skidglasögon hemma, jag tykte jag hade fått med mig allt, men yeah you know me, såklart skulle något vara kvar hemma. Det var superjobbigt att åka utan, kändes som man tog en massa små vassa hårstrån och stack rätt in i ögonen! Som tur va så löstes det och dagen blev kanon! Tack så mycket!

Jag kom hem, mörare i benen än fläskfilén vi åt på fredagskvällen, slängde i mig lite mat, tog mig en snabbdusch och va faktiskt klar på två röda. Nu va det iväg på partaj som gällde. Emma bjöd på fest och bästa Elin var hemma kvällen till ära!

Nu ska jag nog iväg och ta mig en fika med en annan Elin, vi kan kalla henne "FlummElin". Igår glömde hon sin väska på tåget som så snällt följde med till uppsala. Som tur var fanns en vän till henne där som kunde skicka tillbaka väskan med nästa tåg till söderhamn igen. Annars hade Elin fått gå nude på krogen, eller i dom långkalsoner hon kom i. Dock hade hon varit lika vacker ändå.

Bilder från gårdagen:



1. Stockholmarna tar sig en sup
2. Stockholmarna kan inte supa
3. Hattarna åkte på, och...
4. ...Brokeback Mountain var ett faktum



1. Jag, Patrik, Alex, Love, Elin
2. Puttrik rockar loss (spelar på pungen)
3. Patrik gone wild
4. Patrik & Ballex

Snart ska jag iväg till Anna, men senare ska jag tillbaka till Gävle, så håll utkik efter veckans vän senare!

Kommentarer
Postat av: Filippa

Och du är den finaste som går på denna jord! älskar dig vännen, hoppas helgen blev kanon! Ring sen.PUSS!!!!

2010-02-28 @ 15:32:17
URL: http://filippaviding.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack för en riktigt trevlig kväll! haha! Gay är det nya svarta! Brokeback Mountain fur alles!

2010-03-01 @ 08:56:06
Postat av: Elin

Hahaha vilken rolig bildserie! =) ses snart! =)

2010-03-01 @ 21:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0