En helt vanlig torsdag

Jag har en sån tur att jag har väldigt bra torsdagar. Eller ja, det är inte bara mina torsdagar som är bra, för de är väl oftast väldigt bra för alla människor? Nära till helgen och så..eller? Jag har även bra måndagar, och alla andra dagar i veckan på grund av min utbildning och mina vänner. En helt vanlig torsdag är lika med en helt underbar torsdag!

Idag började vi skoldagen med avslappning. Ni vet: du känner hur du sjunker längre....och längre ner...dina ben känns tunga och när du andas ut så blir du mer....och mer....avslappnad. Ja ni vet! Jag somnade rakt av, vaknade sen av att jag dreglade på madrassen och slog till Mange i ett av de dödsryck man kan få när man somnar. Haha, men det va schööönt! Vi fortsatte förmiddagen med en massa Massage, det var inte heller fy skam.

Senare på kvällen dök min fina pingla upp och förgyllde min helt vanliga torsdag. När man får spendera dagen i skolan där man stormtrivs (inte undra på va) och sen med en underbar människa så kan man väl helt enkelt inte vara annat än lycklig?!

Den här skönheten hittar ni här



Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Filippa

Sötaste du! Du gör mig både glad och lycklig...är så glad att vi kommit varann nära... längtar till sommaren 2010, drinkar hos mig ute i den ljumma sommarnatten & massa sol o bad... :)

Ha en underbar helg nu min vän!

Pussis

2010-02-05 @ 09:16:48
URL: http://filippaviding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0