En ganska ovanlig torsdag

Igår och idag har varit riktigt sköna dagar i skolan. Vi har börjat med massage. Vi fick instruktioner igår, och fick öva på varandra. Jag och Carro (min nyfunne vän) fortsatte med massagen idag då vi hade egen övning oh gav varandra 30 min ryggmassage. Helt underbart! Inte varje dag man kan säga att man ska till skolan för att få en gratis massage! Förövrigt så blir det en hel del förvirring mellan oss två virrpannor nu.

- Carro?
-Ja?
-Ja?

Vi känner båda Elin Haglund och hon löste det så enkelt att hon kallar oss vid efternamn. Kaustinen & Sjögren :)

Kaustinen & Sjögren ska ut och dricka ett glas vin ikväll på brända bocken här i Gävle. Det ska bli väldigt trevligt! Värmer upp lite lagomt tills grabbarna från Stockholm kommer och hälsar på imorgon! ♥

-Välkommen till Gävle även du Esteban!
-JaaaAAA!

Nu ska jag äta strips och handörjare som jag sa när jag va yngre, tror ni jag har fuskat något med LCHF den här veckan? Neeeej, strips innehåller inga kolhydrater. Ällä?


Och att hon redan känner de andra söta fisarna är ju bara underbart:)
Emma, Carro & Sara




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0